Sıkça Sorulan Sorular

SIKÇA SORULAN SORULAR(SSS)

 

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Saat 14:00 ‘a kadar verilen siparişler aynı gün içerisinde kargolanmaktadır. Yurt içi siparişler 1-5 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır.

 

Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz. Mail ve SMS yoluyla tarafınıza ulaştırılan kargo takip numaranız ile de kargonuzu takip edebilirsiniz.
 

Kargom geldiğinde, teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Öncelikle ürünü teslim alırken paketinizde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple böyle bir durum olduğunda ürünü teslim almayıp kargo yetkilisine hasar tutanağı tutturmalısınız.
  

Kargo firması evde olmamam durumunda ürünümü teslim edemedi, kargoma nasıl ulaşabilirim?

Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir ve üç gün şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. Üç gün içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.

 

Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Ürünün size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

 

Satın aldığınız bir ürün herhangi bir sebeple stoklarımızda yoksa;

Littlegusto.com online alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkanı tanır. Ender de olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve bu durumda ürün stoğu tükenebilmektedir.

Satın aldığınız ürünler bir teyit e-postası ile tarafınıza bildirilecektir. Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili bir e-posta size yollanacak ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilecektir.

Ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.

 


Siparişin iptal edilmesi durumunda para iade süresi nedir?

Siparişinizi iptal ettiğinizde ya da iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız hesabınıza iade edilmektedir.

 

Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

www.littlegusto.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

 

Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?

Almak istediğiniz ürünün stoğunun tükenmesi durumunda, SATIN AL butonunun yerine STOĞA GİRİNCE HABER VER  butonu çıkacaktır. Bu butona basmanız durumunda stok yenilendiğinde size mail yoluyla bilgi verebiliriz. Talebinizi Whatsapp iletişim hattımızdan da - 0544 144 61 89 -  bizlere iletebilirsiniz.

Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünlerimiz sezon bitmediği müddetçe tekrar satışa açılmaktadır.

 

Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?

www.littlegusto.com.tr 'den verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse, 444 61 89 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Whatsapp iletişim hattımızdan - 0544 144 6189 -  bizlere ulaşarak ürününüzü değiştirebilirsiniz.
 

Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

Adres değişimi prosedürü öncesinde, siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresinizi, 444 61 89 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Whatsapp iletişim hattımızdan - 0544 144 61 89 -  bizlere ulaşarak değiştirebilirsiniz.

 

Ürünlerimin temizliğini nasıl yapmalıyım?

Ürünlerimizin %100 organik pamuklu kumaşlardan üretilmesi sebebi ile üzerinde bulunan yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır.
 

Sipariş ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?

Ürün elinize sipariş ettiğiniz beden, model ya da renkten farklı gelirse 444 61 89 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Whatsapp iletişim hattımızdan - 0544 144 61 89 -  bizlere ulaşarak ürün değişiminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  

Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?

Firmamızda kalite kontrol işlemleri büyük bir titizlikle yürütülmektedir, ürününüz buna rağmen defolu çıkarsa; ürünü iade süresi geçmeden (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak ürün değişimi gerçekleştirilecektir.

 

Little Gusto Club'a Üye Ol

Yeni ürünler ve kampanyalar hakkında ilk siz bilgi sahibi olun.